Brev:
Nødder
6. maj 2011
Alder:
20 mdr.
Nødder
Kære Helen
Jeg ved at Sophus ikke bør få Peanuts før efter hans 3. leveår men hvad gælder i forhold til andre nødder, bla mandler?
Nu kan man købe mælk tilsat D-vitamin. Må jeg give det når jeg også giver ham multivitamin dagl.
Tillykke med din nye bog som selvfølgelig er købt. Den er virkelig god!
Kærlig hilsen
Pernille